دوربین مدار بسته

VoIP در شرکت های کوچک و متوسط

فکر کنید در تماس با مطب یا شرکت شما یک پیغام خوش آمد گویی وجود دارد که اطلاعات ضروری را در اختیار تماس گیرنده قرار می دهد. ساعت حضور و نوبت دهی مطب و حضور منشی را مشخص می کند. حدود ۳۰ درصد از تماس گیرنده ها نیاز به همین اطلاعات اولیه دارند. تا حدود ۶۰ درصد تماس گیرنده ها سوالی دارند. این افراد با قرار دادن یک ‍پیغام منتظر جواب شما می مانند. باقی تماس گیرنده ها نیاز به ارتباط تلفنی با منشی شما را دارند که در زمان حضور منشی با او ارتباط برقرار می کنند و یا تماس به گوشی موبایل منشی شما منتقل می شود. همه این ها در سیستم تلفنی VoIP به صورت یکجا آورده شده است.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.